Allview.ro și partenerii noștri digitali folosesc cookies și tehnologii similare (împreuna "Tehnologii") pentru a stoca și accesa informații pe dispozitivul tau. Unele sunt absolut necesare pentru a vă oferi un site sigur și functional. În schimb, cele opționale opționale / neesențiale fac posibilă cea mai bună experiență de utilizator. Tehnologiile opționale permit măsurarea audienței site-ului, afișarea publicității personalizată pe site-uri terțe, bazate pe profilul dvs., urmărirea locației dvs., pentru a efectua campanii de marketing specifice și pentru a personaliza conținutul site-ului nostru în funcție de utilizarea dvs. Prin aceste Tehnologii, vom colecta informații, cum ar fi interacțiunea cu site-ul nostru, preferințele dvs. și obiceiurile de navigare..
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Află mai multe despre aceste tipuri de cookie-uri

Confirmă selecțiile mele

Dieser Service ist optional und kann von jedem Kunden, Person oder Firma, der Allview Produkte von der Allview-Webseite kauft, erworben werden. Die Allview Extra-Garantie kann maximal einen Monat nach dem Kauf eines Allview Gerät erworben werden.


Dieser Service gilt nur für die Produkte, die durch Seriennummer identifiziert werden können, mit Nachweis der Original-Garantie und der Rechnung (Original oder Kopie). Das Gerät muss keine Veränderungen oder Schäden vorweisen. Wenn ein Produkt Fahler nachweist und eine Extra-Garantie für das Gerät erworben wurde, wird das Produkt ersetzt werden und die Extra-Garantie wird auf das neue Produkt in den gleichen Bedingungen übertragen werden.
Die Allview Extra Garantie ist ein optionales, kostenpflichtiges Service, von Allview angeboten.


Die Allview Extra-Garantie respektiert die Vorschriften des Verbraucherschutzes. Um die Extra-Garantie benutzen zu können, müssen Sie den Garantie-Schein des Produkts und den Kaufbeleg (Rechnung) vorweisen.

Wenn sie die Allview Extra-Garantie kaufen nachdem Sie das Allview Gerät gekauft haben, müssen Sie die Garantikarte des Produkts und den Kaufbeleg (Rechnung) vorweisen. Falls Sie die Extra-Garantie nach dem Kaufdatum erwerben wollen, kontaktieren Sie uns auf kontakt@allviewmobile.de.